شهروندان كره شمالی علیه سیاست های رهبر كره جنوبی تظاهرات كردند
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در این تظاهرات كه تصاویر آن به صورت زنده از تلویزیون كره شمالی پخش شد، تظاهركنندگان شعارهایی را علیه ' لی میونگ باك' رئیس جمهور كره جنوبی سر دادند.

این تصاویر تلویزیونی شهر سوندانی را نشان می‌داد كه در میدان مركزی پیونگ‌یانگ تجمع كرده و پوسترهای بزرگی از 'كیم جونگ اون' رهبر كنونی و 'كیم جونگ ایل' رهبر فقید كره شمالی در دست داشتند.

معترضان همچنین از دولت سئول به دلیل آنچه كه كره شمالی توهین به خانواده سلطنتی حاكم بر این كشور و نیز بی احترامی در جریان مراسم عزاداری رهبر فقید كره شمالی قلمداد كرده است، انتقاد كردند.

در این تظاهرات كه مقام های ارشد نظامی و اعضای حزب كمونیست سازماندهی آن را به عهده داشتند و یك ساعت به طول انجامید، 'كیم جونگ اون' رهبر و جانشین رهبر فقید كره شمالی حضور نداشت.

كره شمالی روز جمعه بار دیگر تهدیدات گذشته خود را درباره آغاز جنگی مقدس علیه سئول تكرار و نیروهای كره جنوبی را به خدشه داركردن جایگاه رهبران عالی پیونگ یانگ متهم كرد.

'رای یونگ هو' از مقامات ارشد نظامی كره شمالی در گردهمایی روز یكشنبه با تكرار چنین مواضعی، مقامات كره جنوبی را 'سگ های دیوانه' و 'بیمار روانی' خطاب كرد و بار دیگر نسبت به حمایت از رهبر جوان كره شمالی و حفاظت از وی در مقابل حملات احتمالی ابراز تعهد كرد.

بسیاری از تظاهركنندگان با دست داشتن پلاكاردها و پرچم های قرمز 'اقدامات تلافی جویانه' علیه سئول را خواستار شدند و از رهبران كره شمالی خواستند از رهبر كنونی این كشور حمایت كنند.

این تظاهرات به دنبال اقدام نادر هفته گذشته پیونگ یانگ در تعامل با آمریكا بر سر برنامه هسته ای این كشور برگزار شد.

مقامات كره شمالی پنج شنبه گذشته اعلام كردند در مقابل كمك غذایی آمریكا برخی از فعالیت های هسته ای خود را متوقف خواهند كرد.

مترجمام**9158**1392





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: